بلاگ آموزشی

ارسال صورتحساب ها به سامانه موديان از طريق نرم افزار حسابداري هوشمند نويد

با توجه به لزوم ارسال آنلاين فاكتورهاي فروش و مرجوعي به سامانه صورتحساب موديان ، افزونه ارسال آنلاين صورتحساب به نرم افزار نويد اضافه شده است . نرم افزار نويد به راحتي امكان ارسال فاكتور اصلي ، ويرايش  ، ابطال فاكتور و عمليات مربوط به برگشت كالا و خدمات را در اختيار شما قرار مي دهد. ارسال ها بصورت تكي بوده و سابقه ارسال ،ويرايش و ابطال فاكتور ها نيز در سيستم نويد نگهداري و نمايش داده ميشوند. جهت خريد اشتراك سالانه افزونه سامانه موديان با شركت پايدار افزار هوشمند نويد تماس بگيريد.

6 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید خدمت مهندس خاکی و همکاران گرامی ، نرم افزار بسیار عالی هست ، من حدود ۲۰سال هست که با این نرم افزار کار میکنم و از سرعت و دقت و عملکرد آسان این برنامه راضی هستم ، اما بنظرم به موازات تحولات خرید و فروش و عملکرد سیستم بانکی این برنامه هم باید حداقل سالی یکبار بروز رسانی و به کاربران اطلاع داده شود .

  2. درود فراوان
    خب بعد از سالها , مجددا مجبور شدم برای تهیه گزارش رجوع کنم به این برنامه و هنوز باور دارم که یکی از راحتترین ومطمئن ترین برنامه هایی هستش که تو مدت ۲۸ سال با هاش کار کردم

  3. سلام و عرض اردات خدمت مهندس خاکی خستگی ناپذیر. هر چند هیچ نرم افزاری بی نقص نیست اما به جرأت میتونم بگم یکی از بهترین و ساده ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای مالی در سطح اصناف است و انشالله نسخه شرکتی اش رو هم به همان سادگی نسخه فروشگاهیش شاهد باشیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *